Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΤΑ 3 "ΟΠΛΑ" ΠΟΥ ΤΡΕΜΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ !!! ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΗΣ

Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ, 

ΦΕΥΓΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, Η ΕΠΑΝΩ ΜΑΣ, Η ΜΕΣΑ ΜΑΣ 3 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ....



ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΒΙΑΖΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΥΝΑΜΗ,ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΕΥΛΑΒΟΥΣ ΙΕΡΕΩΣ,ΟΤΑΝ ΕΞΟΡΚΙΖΕ ΜΙΑ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΗ.


ΑΠΟ ΤΟ ΨΥΧΟΦΕΛΕΣΤΑΤΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ "ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ ΣΩΤΗΡΙΑ"


Συγκεκριμένα κάποια στιγμή ο ιερέας ερώτησε το δαιμόνιο τι φοβάται περισσότερο στους Χριστιανούς.....

Βιαζόμενος ο σατανάς από την Θεία Χάρη απάντησε...


- Τρία πράγματα μας φοβίζουν σε σας τους Χριστιανούς περισσότερο...


Πρώτον αυτό που τρώτε μέσα εκεί (ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΛΗΨΗ)


Δεύτερον, αυτό που διαβάζετε (ΘΕΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ)


Τρίτον, αυτό που κρέμεται στο λαιμό σας (Ο ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ)


Οπότε αγαπημένοι μου αδελφοί, ας φροντίσουμε να φοράμε πάντα τον Σταυρό μας, να έχουμε το Τετραυάγγελο στο προσκέφαλο μας και να το διαβάζωμε τακτικά, και το κυριότερο να έχουμε πρώτο στόχο στην ζωή μας, όπως μεταλάβωμεν των Θείων και Ζωοποιών μυστηρίων του τιμίου Σώματος και Αίματος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, καταλλήλως προετοιμασμένοι βεβαίως.


Και να είμαστε σίγουροι, πως οχι μόνο τα δαιμόνια δεν θα μας πλησιάζουν, αλλά και της Επουρανίου Βασιλείας του Χριστού θα επιτύχωμεν, την οποία και εύχομαι σε όλους . ΑΜΗΝ 


4 σχόλια:

  1. ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΟΧΙ?? ΠΟΛΛΟΙ ΚΟΙΝΩΝΑΝΕ ΑΝΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΟΙ ΚΑΙ..3ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ..ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ..ΘΑΝΑΤΟΣ..ΑΡΡΩΣΤΙΑ..ΑΡΡΩΣΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ "ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ" ΕΝΟΕΙΤΑΙ Η ΕΞΩΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ
      ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ

      Διαγραφή
  2. Μεταχειρίσου Τη Λέξη " Εμείς " - Όραμα Της Κόλασης

    http://www.tlig.org/el/messages/52/
    Έλα, ας φύγουμε. Θέλω να τα γράψεις όλα αυτά. Θα σου τα υπαγορεύσω. Mείνε κοντά Mου, αγαπημένη. Θέλω τα παιδιά Mου να καταλάβουν ότι οι ψυχές τους ζουν και ο διάβολος υπάρχει. Ό,τι είναι γραμμένο στις Άγιες Γραφές Mου δεν είναι μύθος. O Σατανάς υπάρχει και γυρεύει να καταστρέψει τις ψυχές σας. Yποφέρω να σας βλέπω να κοιμάστε και να αγνοείτε την ύπαρξή του. Έρχομαι για να σας προειδοποιήσω, να σας δώσω σημεία, αλλά πόσοι από εσάς θα διαβάσουν τις προειδοποιήσεις Mου σαν παραμύθια;
    ΕΡΗΜΙΑ

    http://www.tlig.org/el/messages/195/

    -Γιατί είχες πλανηθεί από τον κόσμο. Μου ανήκες από την αρχή, αλλά ο κόσμος σε παραπλάνησε πείθοντάς σε να πιστέψεις ότι του ανήκεις, τόσο δόλιος και απατεώνας είναι ο Σατανάς. Το έργο του σήμερα είναι να πείσει τη Δημιουργία Μου ότι δεν υπάρχει - με αυτό τον τρόπο εργάζεται χωρίς να εμπνέει φόβο και σαν πρόβατα, η Δημιουργία Μου, παγιδεύονται και καταβροχθίζονται από το λύκο. Αυτό είναι το σημερινό του σχέδιο.
    Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΜΕ ΓΟΗΤΕΥΟΥΝ
    Η ΑΓΑΠΗ ΥΠΟΦΕΡΕΙ

    http://www.tlig.org/el/messages/256/
    -Άκουσε και κατάλαβε. Σας έχω δώσει την ελευθερία να διαλέγετε. Εγώ, ο Κύριος και ο Παντοκράτωρ, το Φως, κατεβαίνω σε σας, Δημιουργία. Κατεβαίνω μέσα σ' αυτό το πυκνό σκοτάδι να σας προσφέρω την Καρδιά Μου στο Χέρι, για να σας λυτρώσω και να λάμψω επάνω σας. Έρχομαι να ξεπλύνω τις αναρίθμητες αμαρτίες και προσβολές σας απέναντί Μου. Έρχομαι να σας καλέσω να επιστρέψετε σε Μένα. Έρχομαι να ενώσω την Εκκλησία Μου. Έρχομαι να σας υπενθυμίσω σε ποιον, Εγώ ο Κύριος, έχω δώσει τα Κλειδιά της Βασιλείας των Oυρανών. Έρχομαι να σας διδάξω όλους να τιμάτε τη Μητέρα Μου και να λυγίζετε προς τιμή Της τα γόνατα, γιατί έχει στεφθεί από το Χέρι Μου και είναι Βασίλισσα των Oυρανών.

    Δημιουργία! Φυλαχθείτε από το διάβολο, γιατί διπλασιάζει τις προσπάθειές του για να σας παγιδέψει και, εν τω μεταξύ, προσποιείται ότι δεν υπάρχει για να ραδιουργεί άφοβα. Ω! ΔΗΜΙOΥΡΓΙΑ! ΕΤOΙΜΑΖΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛO OΛOΚΑΥΤΩΜΑ ΓΙΑ ΣΑΣ, Ω, ΠOΣO ΦΩΝΑΖΩ ΑΠO ΤO ΣΤΑΥΡO ΜOΥ! ΔΗΜΙOΥΡΓΙΑ, ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ! Μην τον αφήσετε να σας παγιδέψει και να σας κάνει να Mε αρνηθείτε! Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε για την επιστροφή των ψυχών. Όλες οι ψυχές ας μάθουν τις προσευχές που σου έχω δώσει 1. Ας μάθουν αυτές τις προσευχές. Σας αγαπώ όλους - σας αγαπώ όλους.
    Το Ανθρώπινο Γένος Με Θλίβει Μέχρι Θανάτου

    http://www.tlig.org/el/messages/639/

    ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΓΚΗ, ΤΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΕΣΜΑΤΟΣ ΜΟΥ

    http://www.tlig.org/el/messages/622/

    -Εγώ Είμαι. Κόρη Μου, έχε ειρήνη. Πολύ περισσότερους τους ενός θα ξαναφέρω κοντά Μου. Σε κάλεσα πράγματι εδώ 1 γιατί εδώ Με έχουν ανάγκη. Σας αγαπώ με πάθος, να το θυμάστε πάντα. Προσελκύω στη Ζωή, δεν απωθώ κανένα, αμαρτωλοί ή άδικοι, όλοι σας είστε παιδιά Μου. Το μήνυμά Μου είναι ένα μήνυμα Αγάπης, ένα κάλεσμα στα αληθινά σας θεμέλια, μια υπενθύμιση του Λόγου Μου και της Ύπαρξης Μου. Μη Με φοβάστε, να φοβάστε αυτόν που προσποιείται ότι δεν υπάρχει και σας παρασύρει με περισσότερη πανουργία από ποτέ στο Θάνατο. Είμαι το Φως.

    Έλα, πες τους ότι αυτό το μήνυμα δεν τους δίνεται για να προκαλέσει αίσθηση αλλά για να τους κάνει να αντιληφθούν την κατεπείγουσα ανάγκη, τη σοβαρότητα και τη σπουδαιότητα του Καλέσματός Μου. Την κατεπείγουσα ανάγκη της μεταστροφής τους, τη σοβαρότητα της κατάστασης της ψυχής τους και τη σπουδαιότητα να αλλάξουν ζωή και να ζουν άγια. Η σπουδαιότητα των Μηνυμάτων Μου που είναι μια πνευματική τροφή, ένα θρεπτικό συμπλήρωμα για την πνευματικότητά τους, ένα θεραπευτικό βάλσαμο για τις πληγές που τους προκλήθηκαν μέσα σ' αυτό το σκοτάδι από τον πονηρό. Θέλω τα παιδιά Μου ν' ακούσουν πολύ προσεκτικά όλ' αυτά που έχω να τους πω: αφήστε το Πνεύμα της Αληθείας Μου να σας ξαναφέρει στην Αλήθεια, αφήστε το Πνεύμα της Γνώσης Μου να σας υπενθυμίσει τη Μία και Μοναδική Αληθινή Γνώση που Εγώ ο Ίδιος σας έδωσα. Εγώ, ο Κύριος και Σωτήρας σας, ευλογώ τον καθένα σας.
    Ι.Χ.Θ.Υ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ